Doe je aan marketing?

 

'Natúúrlijk doe ik aan marketing' we hóren het je zeggen. En toch, zijn we zo eigenwijs om je de volgende tien vragen te stellen: 

  1. Heb je al eens gevraagd wat bestaande klanten nog meer van je zouden willen kopen (ook wat je nu niet aanbiedt)?
  2. Weet je welke klanten voor welk deel van je omzet zorgen?
  3. Heb je wel eens afscheid genomen van klanten omdat ze te weinig opleverden?
  4. Weet je hoe vaak je doelgroep online zoekt op jouw product, dienst of merk?
  5. Weet je hoeveel procent van je doelgroep een smartphone of tablet gebruikt?
  6. Kan je je ideale klant beschrijven?
  7. Weet je wat je grootste concurrent online doet?
  8. Weet je wat klanten en potentiële klanten van jou als ondernemer vinden en zeggen? 
  9. Weet je hoe hoog je bedrijf staat in de zoekresultaten van Google?
  10. Weet je welke meerwaarde bezoekers halen uit een websitebezoek bij jou?
 nadenken over je marketing  

En?

Kan je meer dan vijf vragen oprecht met 'ja' beantwoorden ? Dan ben je inderdaad bezig met je marketing, ook al is er nog wel wat werk aan de winkel.

Kom je onder de vijf 'ja' antwoorden, dan is het echt tijd om wat aan je marketing te doen als je op een goede basis wilt groeien met je onderneming.

We helpen je daarmee

Klik op de button hieronder en download, na het achterlaten van je contactgegevens, de Checklist Marketing met 45 soortgelijke vragen over je marketing. Op basis van je antwoorden hebben we een gesprek van anderhalf uur over wat we voor je kunnen doen. Dat gesprek is vrijblijvend en kosteloos, op jouw en onze tijdsinvestering na. 

ik wil weten hoe mijn marketing er voor staat